Politika kvalitete
Zahtjeve sustava upravljanja kvalitetom prema međunarodnoj normi ISO 9001:2015 treba uzeti u obzir i obvezno ih prenijeti na sve naše zaposlenike. Namjera je Hofera stalno poboljšavati učinkovitost i provedbu svojeg sustava upravljanja kvalitetom i zadovoljiti sve primjenjive zahtjeve bitne za uspješno poslovanje.
Misija Hofera je kvalitetnom i pouzdanom uslugom stalno ispunjavati potrebe i očekivanja naših korisnika i ostalih zainteresiranih strana uz istovremenu brigu o zaštiti okoliša i očuvanju prirodnih sredstava. Da bi postizali, održavali i osnaživali te vrijednosti, Uprava Hofera se obvezuje:
- preuzeti odgovornost za učinkovitost sustava upravljanja kvalitetom;
- ustanoviti politiku kvalitete i ciljeve kvalitete za sustav upravljanja kvalitetom u skladu s kontekstom i strateškim usmjerenjem Društva;
- promicati korištenje procesnog pristupa i razmišljanje na temelju rizika;
- osigurati da sustav upravljanja kvalitetom ostvaruje željene rezultate; Kontekst organizacije utvrđuje se u postupku HI-DI-00-01-3-H.
- uspostaviti partnerski odnos s vanjskim pružateljima usluga i zaintersiranim stranama kako bi postigli pružanje boljih usluga;
- zapošljavati stručno i ambiciozno osoblje koje će imati mogućnost i obveze stalno se razvijati i usavršavati;
- stalno unapređivati tehnološku opremljenost;
- stalno se usklađivati sa svim obvezujućim zahtjevima i propisima vezanim uz naše poslovanje;
- utvrđivati i nadzirati mjerljive ciljeve kvalitete i osigurati njihovu ispunjenost;
- provoditi mjere za smanjivanje rizika za sigurnost i zdravlje naših zaposlenika;
- stalno pratiti svjetske trendove u našoj djelatnosti i nastojati te iste primjenjivati u našem radu.
Politika kvalitete je priopćena svim našim zaposlenicima i organizacijma koje rade za ili u naše ime. Od radnika i drugih organizacija se očekuje suradnja i pomoć u provedbi ove politike, istovremeno osiguravajući da se njihov vlastiti rad, koliko je to razumno izvedivo, provodi bez opasnosti za njih, druge i okoliš.
Ova politika kvalitete će biti preispitivana jednom godišnje od strane Uprave Hofera i kada to smatra potrebnim, bit će izmijenjena i ponovno objavljena.
Sustav upravljanja kvalitetom će se pratiti, mjeriti, vrednovati i stalno poboljšavati pod konačnom nadležnosti i odgovornosti Uprave Hofera uz redovito izvješćivanje i priopćavanje stanja i učinkovitosti na svim razinama.
U Jastrebarskom, 14. listopada 2024.
Vladimir Hofer
direktor Hofera d.o.o.